تفاوت شتاب‌دهنده با مرکز رشد چیست؟

تفاوت شتاب‌دهنده با مرکز رشد چیست؟

شرکت‌های هاستینگ به عنوان یکی از حساس‌ترین شرکت‌های هر کشور هستند که در واقع فعالیت بسیار دقیقی باید داشته باشند و حساسیت زیادی هم باید بر روی کار خود باید داشته باشند، این شرکت‌ها به عنوان میزبان‌های وب شناخته می‌شوند و بسیاری از اطلاعات مهم بر روی سرور‌های آن‌ها میزبانی می‌‌شود که این موضوع باعث شده است بسیار حساسیت بالایی داشته باشند که البته خود این شرکت‌های هاستینگ تیم‌های امنیتی بسیار حرفه‌ای را جهت حفظ امنیت کاربران دارند، اما این شرکت‌ها تا به حال به فکر امنیت اطلاعات خود خیلی نبودند چرا که افراد خیلی ساده می‌توانند در آن‌ها ثبت نام کنند و بعد از ثبت نام هم می توانند سرویس مورد نیاز خود را خریداری کرده در نهایت هم فعالیت خود را شروع می‌کنند که این کار بسیار اشتباه است و اصلا نباید به این صورت فعالیت ساده‌ای داشته باشند.

اگر طراح وب باشید و در این زمینه تجربه داشته باشید یا اصلا خواسته باشید که یک وب سایت برای خود راه‌اندازی کنید قطعا سرویس دهنده‌های میزبانی وب زیادی را تست کرده‌اید و در آن‌ها ثبت نام نموده‌اید که در نهایت هم متوجه می‌شوید ثبت نام و فعالیت در این سایت‌ها بسیار ساده است و اصلا پیچیدگی خاصی ندارد و یا هیچ راه‌کاری هم برای جلوگیری از کاربران خراب کار را ندارند.

اگر مدیر یک شرکت هاستینگ هستید قطعا دغدغه شما هم همین است که باید برای این موضوع چه راهکاری داشته باشید؛ از نظر ما بهترین راهکار برای شما دریافت احراز هویت از مشتریان و کاربران خود است که این موضوع بسیار مهم بوده و باید دقت ویژه‌ای به آن داشته باشید، البته اصلی‌ترین مشکلی که وجود دارد این است که شرکت‌های هاستینگ نمی‌توانند در تمام استان‌های ایران و شهر‌های مختلف مراکز احراز هویت بگذارند و همین موضوع هم باعث محدودیت زیادی کرده است.

 

احراز هویت آنلاین راهکار اصلی رفع این مشکل است که می‌توانید با استفاده از آن به بهترین شکل ممکن کاربرانی که در سایت شما ثبت نام می‌کنند را به بهترین شکل ممکن احراز هویت کنید، دقت داشته باشید که این کار به صورت دستی انجام نمی‌شود و تماما باید به صورت سیستماتیک انجام شود تا خیلی وقت‌گیر نباشد و افراد هر ساعت شبانه روز بعد از احراز هویت و تایید آن بتوانند به فعالیت در سایت شما ادامه دهند و سرویس‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.

این مورد که احراز هویت بدون وجود داشتن مراکز انجام شود شاید تا چند سال پیش واقعا غیر‌ممکن بود اما امروزه اگر دقت داشته باشید کسب‌و‌کار‌های بسیار بزرگی مانند بانک‌‌ها هم به سمت آن می‌روند تا بتوانند افتتاح حساب را به‌صورت کاملا غیر‌حضوری داشته باشند و افراد هم خیلی ساده بتوانند بدون مراجعه به بانک‌های مورد نیاز خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

چرا شرکت‌های هاستینگ نیاز به احراز هویت دارند؟

خیلی خوب قبل از این که بخواهیم در این رابطه اطلاعاتی ارائه دهیم بهتر است به صورت کلی توضیح دهیم که چرا شرکت‌های هاستینگ نیاز به احراز هویت دارند تا شما هم بیشتر در این رابطه اطلاعات داشته باشید و ضرورت راه‌اندازی آن را بدانید.

احراز هویت کاربران

اصلی‌ترین دلیلی که احراز هویت باشید داشته باشید دقیقا همین بحث احراز هویت کاربران است، شرکت‌های هاستینگ به دلیل اطلاعات بسیار مهمی که دارند و کاربران زیادی هم ممکن است از آن‌ها سرویس بگیرند باید دقت داشته باشید که این کاربران تماما کارشان را درست انجام دهند و طبق قوانین کار کنند، دقت داشته باشید که مشکلات زیاد این چنینی وجود دارد.

همیشه این کنترل کردن دیتا‌هایی که توسط دیتا شما میزبانی می‌شود برای شما بسیار باید مهم باشد و در غیر این صورت بسیاری از مشکلات را تجربه خواهید کرد که ممکن است شرکت را به سمت نابودی هم ببرد.

امنیت بیشتر اطلاعات

امنیت اطلاعات در تمام شرکت‌ها بسیار مهم است و باید دقت ویژه‌ای به آن داشته باشید تا اطلاعات مهمی که دارند همیشه حفظ شوند و از این بابت مشکلی نداشته باشند، شرکت‌های هاستینگ باید به این موضوع خیلی دقت ویژه‌تری داشته باشند چرا که علاوه بر امنیت اطلاعات خود شرکت‌ها امنیت اطلاعات کاربران هم بسیار مهم است و باید دقت ویژه‌ای بر روی آن‌ها داشته باشید.

این بحث امنیت اطلاعات با وجود این که کاربران زیادی در این سایت‌ها سرویس می‌گیرند ممکن است مشکلات زیادی را به وجود بیاورد چرا که این افراد بدون هیچ اطلاعات درستی ممکن است در سایت ثبت نام کنند و سرویس از شرکت هاستینگ خریداری کنند که بعد از در شدن این موضوعات ممکن است با استفاده از روش‌های مختلف دسترسی به هسته اصلی سرور پیدا کند و به‌صورت کامل سرور را هک کند که این موضوعات کاملا ملموس است و خیلی هم زیاد اتفاق خواهد افتاد.

این شرکت‌ها با احراز هویت می‌توانند این موضوع را خیلی ساده‌تر کنند چرا که با استفاده از احراز هویت می‌توان هویت کاربران را تایید کرد و بعد از تایید هم می‌توانید حداقل متوجه شوید یک فرد حقیقی در حال فعالیت است و از این بابت مشکلی نخواهید داشت.

حفظ اعتبار

با احراز هویت این شرکت‌ها می‌توانند اعتبار خود را بسیار بیشتر از پیش حفظ کنند چرا که با احراز هویتی که از کاربران می‌خواهند دیگر نه تنها امنیت اطلاعات تامین خواهد شد بلکه می دانند که دیگر کاربران و مشتریان غیر‌حقیقی ندارند و همه افرادی هستند که به‌صورت درست در حال فعالیت هستند.

این حفظ اطلاعات برای این شرکت‌های هاستینگ بسیار مهم است و باید به آن دقت بسیار ویژه‌ای را داشته باشند تا از این بابت مشکلی را تجربه نکنند.

خیلی خوب تا این بخش از مقاله به این مورد پرداختیم که چرا اصلا شرکت‌های هاستینگ نیاز به احراز هویت آنلاین دارند و چه ضرورتی را برای آن‌ها دارد، در ادامه یک‌سری مباحث دیگر را به شما توضیح خواهیم داد تا در این‌باره اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

راه حل چیست؟؟

راه حل این که شرکت‌های هاستینگ بتوانند احراز هویت داشته باشند اما این مورد به‌صورت غیر‌حضوری انجام شود و مراکز زیادی هم نیاز نباشد که توسعه دهند، استفاده از درگاه احراز هویت آنلاین است که امروزه هم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و همین موضوع باعث شده است که بانک‌ها هم حتی امروزه به سمت آن بروند از این درگاه‌های احراز هویت آنلاین استفاده کنند تا دیگر افراد نیاز نباشد برای افتتاح حساب وقت زیادی بگذارند و به‌صورت حضوری به شعب بانک‌ها مراجعه کنند.

این موضوع غیر‌حضوری شدن احراز هویت‌ها بعد از به وجود آمدن ویروس کرونا خیلی بیشتر شد و افراد بسیار بیشتری هم در واقع از آن استقبال کردند، به همین دلیل سازمان‌های مختلف هم سعی داشتند که شیوه احراز هویت خود را به‌صورت غیر‌حضوری انجام دهند تا دیگر مردم به دلیل شیوع کرونا از خانه‌ها بیرون نروند و به ساده‌ترین شکل ممکن احراز هویت خود را انجام دهند.

درگاه احراز هویت آنلاین را خیلی از سازمان‌ها نتوانستند به‌صورت اختصاصی برای خود ایجاد کنند زیرا اصلا توجیح اقتصادی هم نداشت که بخواهند این کار را انجام دهند، اپراتور دانش بنیان آی‌تی‌ساز با ارائه سرویس احرازشو توانست به بهترین شکل ممکن این سرویس بسیار ویژه را به سازمان‌های مختلف ارائه دهد تا بتوانند با استفاده از آن به بهترین شکل ممکن احراز هویت را برای خود انجام دهند.

این درگاه برای شرکت‌های هاستینگ هم بسیار می‌تواند مناسب باشد و در واقع با استفاده از آن می‌توانند به بهترین شکل ممکن این موضوع را تامین کنند تا دیگر هر کاربری که وارد سایت شد نیاز باشد احراز هویت را تکمیل کند و بعد از احراز هویت بتواند فعالیت‌های خود را در سایت آغاز کند و سرویس‌های مورد نظر خود را ایجاد کند.

مزیت‌های استفاده از احرازشو برای شرکت های هاستینگ

شرکت‌های هاستینگ با استفاده از احرازشو می‌توانند به بهترین شکل ممکن این احراز هویت را برای خود به‌صورت آنلاین داشته باشند که این موضوع می‌تواند بسیار جالب باشد، در این بخش از مقاله یک سری از این مزیت‌ها را به شما توضیح خواهیم داد تا بیشتر با این سرویس و قابلیت های آن آشنا شوید.

احراز هویت به صورت هوشمند

احراز هویت با این درگاه به صورت کاملا هوشمند انجام می‌شود و در واقع تماما هم آنلاین است که دیگر شرکت‌های هاستینگ نیاز ندارند برای این موضوع مراکزی را برای احراز هویت داشته باشند و یا صد‌ها نیرو انسانی را برای این موضوع دخیل کنند که احراز هویت را انجام دهند که البته این موضوع اصلا توجیح درستی هم برای سازمان ها ندارد.

سرعت و دقت بسیار بالا

سرعت و دقت بسیار بالایی با استفاده از این درگاه خواهید داشت و اصلا از این بابت مشکلی را تجربه نمی‌کنید، دقت داشته باشید که اگر یک مدیر شرکت هاستینگ هستید و روی این موضوع خیلی حساس می‌باشید تضمین می دهیم که این درگاه می‌تواند رضایت شما را به‌صورت کامل جلب کند و از این بابت اصلا جای نگرانی وجود ندارد.

استفاده از هوش مصنوعی

این درگاه احراز هویت آنلاین با هوش مصنوعی بسیار عالی اجرا شده است که همین موضوع بسیار می‌تواند کمک کند که احراز هویت به صورت با دقیق‌ار انجام شود و از این بابت هم مشکلی نخواهید داشت، دقت داشته باشید که این هوش مصنوعی نسبت به نیرو انسانی خطای خیلی کمتری دارد و به صوتر 24 ساعته هم فعال است که هر کاربری به سایت شما مراجعه کند و ثبت نام خود را انجام دهد، می‌تواند خیلی سریع نتیجه احراز هویت خود را مشاهده کند.

این هوش مصنوعی در درگاه احرازشو خیلی جدی گرفته شده است و توسط متخصص‌های هوش مصنوعی زیادی شکل گرفته که بتوانید با استفاده از آن بدون هیچ مشکلی احراز هویت آنلاین را داشته باشید.

جمع بندی

در این مقاله قصد داشتیم به صورت کامل درباره درگاه احراز هویت آنلاین احرازشو ویژه سایت‌های هاستینگ به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم تا بتوانید با آن‌ها به بهترین شکل ممکن آشنا شوید و اگر می‌خواهید برای یک شرکت هاستینگ احراز هویت را فعال کنید، مشکلی نداشته باشید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات کاملی را نسبت به این موضوع کسب کرده باشید، در ضمن توجه داشته باشید که هر سوالی در این رابطه دارید می توانید از طریق نظرات با ما در میان بگذارید تا سریعا شما را راهنمایی کنیم.

احراز هویت چیست؟

تفاوت شتاب‌دهنده با مرکز رشد چیست؟ شرکت‌های هاستینگ به عنوان یکی از حساس‌ترین شرکت‌های هر کشور هستند که در واقع فعالیت بسیار دقیقی باید داشته باشند و حساسیت زیادی هم باید بر روی کار خود باید داشته باشند، این شرکت‌ها به عنوان میزبان‌های وب شناخته می‌شوند و بسیاری از اطلاعات مهم بر روی سرور‌های آن‌ها …

هوش مصنوعی

تفاوت شتاب‌دهنده با مرکز رشد چیست؟ شرکت‌های هاستینگ به عنوان یکی از حساس‌ترین شرکت‌های هر کشور هستند که در واقع فعالیت بسیار دقیقی باید داشته باشند و حساسیت زیادی هم باید بر روی کار خود باید داشته باشند، این شرکت‌ها به عنوان میزبان‌های وب شناخته می‌شوند و بسیاری از اطلاعات مهم بر روی سرور‌های آن‌ها …